website-ontwerp

Website ontwerp

Website Ontwerp

Je wilt een website ontwerp dat jou helpt om meer en nieuwe klanten te krijgen. Dat geldt voor de startende ondernemer, maar net zo goed voor de gevestigde multinational.
Of je wilt potentiële klanten bereiken en hen meer informatie over jouw bedrijf of over jouw producten aanbieden. Of een extra service. Je website kun je ook gebruiken om aan productmanagement te doen. Of ter ondersteuning van crossmediale (direct) marketing.
Zo heeft iedereen zijn eigen reden voor een website. Een standaard oplossing bestaat dus niet.
Bij het ontwerpen en ontwikkelen van websites ligt onze focus altijd op het ondersteunen van jouw doelen, het mission statement en de “tone of voice” van de onderneming, gekoppeld aan trends en waarden van de doelgroep. Dat doen we door goed te luisteren naar jouw wensen en je te adviseren. We weten wat bewezen wel werkt (en wat minder goed werkt) op het gebied van marketing en webdesign.
Hoe dan ook, met jouw nieuwe website ontwerp straal je naar de buitenwereld uit dat jij blijft ontwikkelen en investeren in je bedrijf en meegaat met de trends. Het versterkt het imago en de identiteit van de onderneming en wekt vertrouwen op.

Een website met mooie beelden en goeie teksten

Beelden zeggen meer. Het is bekend dat de gemiddelde internetbezoeker niet veel leest. Daarom gebruiken wij graag korte, bondige teksten in combinatie met hoge kwaliteit visuele oplossingen.
Dus hebben onze websites de “WAUW-factor”. Wij zijn grafisch ontwerpers dus illustreren op maat is geen probleem. Gebruik zoveel mogelijk echte foto’s van je bedrijf en de werknemers en je doelgroep. Daarmee kom je geloofwaardig over wat je merkbeleving ten goede komt.

Bezoekers omzetten in verkoop

Veel bezoekers op je website is fijn. Allemaal potentiëlen klanten. Zorg dat de bezoeker voldoende mogelijkheden heeft om in actie te komen, anders heb je niets aan hoge bezoekersaantallen. Sommigen vinden het fijn als ze door jou worden teruggebeld, iemand anders belt liever zelf. Weer een ander wil graag een contactformulier invullen en de volgende wil op de hoogte worden gehouden van ontwikkelingen. Wij zetten de bezoeker subtiel aan tot actie. Door middel van verschillende vormen van Call To Action (CTA) verleiden we de bezoeker. Wij weten hoe en passen het toe (zonder ons daarin te verliezen).